Pozycjonowanie, czyli organiczne osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google, na wybrane frazy, kluczowe dla naszego biznesu-to proces długotrwały. Jednocześnie jest to jeden z zasadniczych elementów strategii marketingowej każdej firmy, która posiada stronę www i prowadzi przez nią sprzedaż swoich towarów albo usług. Właśnie z tego powodu warto wykupić pozycjonowanie w abonamencie.
Dlaczego warto zlecić pozycjonowanie w modelu abonamentowym?
Pozycjonowanie na abonament wbrew pozorom nie wiąże nas z daną firmą, w szczególności gdy obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. Jednakże związanie się z konkretną agencją na miesiące pozwoli jej przeprowadzić kompleksowe działania: od oceny, jak nasza wyszukiwarka zoptymalizowana jest pod kątem SEO, przez określenie słów podstawowych dla naszego biznesu, z uwzględnieniem budżetu. O ile mamy niewielki budżet, agencja doradzi wybór bardzo precyzyjnych słów priorytetowych, które obejmują miasto z siedzibą firmy. Takie działania noszą nazwę pozycjonowania lokalnego i mają dodatkową zaletę. Każdemu użytkownikowi, który wyszukuje informacji w Google, wyszukiwarka najpierw sugeruje firmy w okolicy klienta. Wszyscy, którzy prowadzą pozycjonowanie lokalne, nie tylko i wyłącznie zawężają krąg odbiorców, niemniej jednak również są o krok przed innymi firmami. Pozycjonowanie abonamentowe pomaga również pozyskać wartościowe linki dla witryny, co jest ważnym elementem strategii pozycjonowania.
Są takie działania, które przedsiębiorca może prowadzić na własną rękę, przykładowo uaktualniać blog, który odświeża witrynę w wyszukiwarce Google, czy udzielać wywiadów na zadbane portale w zamian za link. Jednakże pozyskanie wysokiego wyniku w wyszukiwarce Google wymaga przemyślanej strategii, regularnych działań i właśnie dlatego warto wykupić pozycjonowanie w abonamencie. Audyt strony jest wliczony w cenę abonamentu.
Warto zobaczyć: pozycjonowanie w modelu abonamentowym.
Blogger Comment