Niewątpliwie w tej roli bardzo dobrze wypadną kalendarze trójdzielne, które są praktyczne, funkcjonalne, a co najważniejsze promują firmę przez cały rok. Kalendarz trójdzielny – budowanie wizerunku firmy Na początku powinno się zaznaczyć, że strategie marketingowe przedsiębiorstw nastawione są na budowanie solidnego oraz spójnego wizerunku firmy. Oznacza to, że elementy identyfikacji wizualnej firmy powinny być stosowane zgodnie z wytycznymi zawartymi w księdze znaku. Te zasady dotyczą też gadżetów reklamowych, czyli zamieszczania na nich treści reklamowych. Warto więc zarówno projekt jak i wykonawstwo zlecić fachowej firmie, która złożony sposób zadba o projekt od początku do końca. Pamiętajmy, że kalendarz trójdzielny dla firm powinien zawierać treści reklamowe, które zamieszczone są w tym przypadku w górnej części, czyli główce. Treści reklamowe to zazwyczaj logotyp firmy, jak też grafika czy zdjęcia reklamowe. Poniżej znajduje się kalendarium, które jest podzielony na trzy miesiące. Tutaj również graficy mają spore pole do popisu, tak by jak najbardziej uatrakcyjnić kalendarz firmowy. Poniżej znajduje się stopka, czyli miejsce gd zie zamieszcza się dodatkowe informacje. Warto także wspomnieć, że kalendarze trójdzielne ze zdjęciami coraz częściej możemy spotkać w biurach, w warsztatach czy magazynach. Są nie tylko funkcjonalne i praktyczne, ale stanowią także ozdobę.
Zobacz więcej: warto zobaczyć
Blogger Comment